Zippit blogger om:

onsdag 19. mars 2008

Hvor er de andre norske bloggerne på Blogger!


Etter å ha kost meg en hel natt med redigering av blogger bloggen min...
Satt jeg meg til med Cola og sjokolade å skulle blogge og lese i vilden sky....

Kan tro jeg ble litt frustrert da jeg ikke fant like lett frem til nye blogginnlegg som på VGB bloggen min...

Men her sitter jeg altså... å blogger... kun for meg selv.
Det er jo greit det, men det er jo hyggelig med kommentarer også da....
Eller bare det å lese hva som rører seg hos andre bloggere på blogger...

SUKK !

3 kommentarer:

Anonym sa...

kanskje like greit å komme tilbake til vgb;)

Jojja

Zippit sa...

Ja men jeg liker utfordringer, også jeg utformings mulighetene her godt......

Zippit sa...

jeg mente at jeg likte utformings mulighetene....