Zippit blogger om:

torsdag 27. mars 2008

Influensaens forbannelse!


Etter litt små murring i halsen og litt slapp i noen dager, så brøt helvete løs....
Det virker som selveste djevelen har tatt bolig i kroppen min, jeg er ikke lenger herre over mitt eget legeme....

Brystet er tett, det bare kommer hvese lyder ut av munnene min.
Luftekanalene over munnen, de to borene som det pleier å komme luft ut ifra er så tette at ingen luft kan sive ut eller inn, men det som er litt pussig er at en tunnt flytende væske "også kaldt snørr" ikke har problemer med å sive ut av de kanalene.
Varmepumpa er på konstant 39 grader... likevel så er det ganske så kaldt.

Hodet kjennes ut som et atomkraftverk, det buldrer og braker noe aldeles forferdelig..
Etter fem dager som sengeliggende, så håper jeg at djevelen snart har fått nok av meg og dermed er rede til å gi slipp på mitt legeme for å finne et nytt bytte. Har prøvd å hjelpe han også (djevelen altså) med då døtte innpå alt jeg har av piller, urter og gode kjærring råd, har også prøvd å lure han over på noen i min nærmeste omgangskrets...

Men nei da den satan sitter godt fast.....

I morgen får jeg prøve å finne en djevelutrydder...........

1 kommentar:

Anonym sa...

ikke godt å være syk nei...